وب سایت انتخاباتی مهندس علیرضا غضنفری




اصول

  • PDF
اصول اعتقادی، زیر ساخت تصمیمات فردی است، در این بخش جهت آشنایی بیشتر شما بازدید کننده محترم، اصول اعتقادی خود را در مورد بخشی از مهم ترین عناصر چالشی صنعت کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و ارتباطات با شما درمیان می گذارم. اصول اعتقادی مذکور مبنای تصمیمات اینجانب در دوره تصدی نمایندگی شما در نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی خواهد بود.


رشد اقتصادی:

رشد سودآوری کسب و کارهای فعال در صنعت کامپیوتر و فن آوری اطلاعات به عنوان مهمترین مبنا در تصمیمات، مورد توجه اینجانب خواهد بود. چرا كه كسب وكارهای فعال در این صنعت در كشور ما در مقایسه با میانگین های دنیا، به سود آوری مطلوب دست نیافته اند و این امر شتاب رشد توسعه کاربردهای کامپیوتر و فن آوری اطلاعات را کند کرده است.

 

حرمت انسانی:

با توجه به ويژگيهای صنعت در دانايی محور بودن آن، فعالين صنعت ما ذاتا انسان های فرهيخته و صاحب فكر هستند. همچنين به دليل حاكميت نگرش سيستمی درصنعت، همگی انسانهای تحليلگرو انديشمند می باشند. تلاش خواهم نمود همتراز با جايگاه صنعت در افزايش رفاه  اجتماعی و توسعه اقتصادی كشور و منطقه،  فعالين صنعت جايگاه اجتماعی مناسب خود را نيز يافته و محترم شمرده شوند.

 

مشارکت عمومی:

تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا ارتباط یک سویه با اعضای نظام صنفی به ارتباطی دو سویه تبدیل شود و نهایتا همانی تحقق پیدا کند که عمومیت صنف طالب آن است. ايجاد وب سایت جامع صنف كه حاوی  ابزارهای نرم افزاری تعاملی مناسب باشد،  می تواند به مشاركت حداكثری هر یک از اعضای نظام صنفی در تصمیم گیری ها و برنامه های اجرایی بيانجامد.

 

جامعه الکترونیکی:

درحالی كه 63% كل سرمايه گذاری ها در دنيا به فن آوری اطلاعات وارتباطات اختصاص می يايبد اين رقم در كشور ما بسيار اندك و ناچيز می باشد. افزايش سرمايه گذاري در ICT  در كشور و بويژه منطقه، فرصت های اقتصادی زيادی براي فعالان صنف ايجاد می كند. لذا تمامی تلاش خود و قابليت های صنف را در جهت فرهنگ سازی و شناساندن راهكارها ومنافع ICT  و جامعه الكترونيكی، به جامعه و مسئولين بكار خواهم گرفت تا ضمن عمل به رسالت تاثير گذاری در توسعه اجتماعی واقتصادي كشور، افزايش سرمايه گذاری و افزايش درآمد فعالين صنف نيز محقق گردد.

سایت های تسهیل گستر

فیلم سمینار کسب یار

با مشاهده فیلم سمینار معارفه سیستم مدیریتی کسب یار در دانشگاه تهران، ضمن کسب شناخت بیشتر نسبت به اینجانب، با سیستمی آشنا می شوید که می تواند در رشد و موفقیت کسب و کارتان بسیار موثر و کاربردی باشد.
دانلود فیلم کسب یار

اولویت های اجرایی

ارائه راه کار و حل مشکلات و موانع قانونی موجود در حوزه های مختلف مرتبط به فعالیتهای اعضای صنف

همه موارد »

اطلاع رسانی شما

برای پیشنهاد دادن این سایت به دوست خود، لطفاً اطلاعات زیر را وارد کنید.

نام شما

ایمیل شما

ایمیل دوست شما  [-] [+]

پیام [+]

عضویت در خبر نامه



آخرین اخبار

تسهیل گستر با کسب عنوان سازمان برتر از مرکز کیفیت های برتر، به دهمین رتبه ی برتر ملی خود دست یافت -

شرکت تسهیل گستر دهمین رتبه ی برتر ملی خود را این بار از مرکز کیفیت های برتر السیتکس دریافت کرد.
براساس ارزیابی ماتریس سیر تعالی و اعلام نظر هیأت داوران و مشاوران مرکز کیفیت های برتر، شرکت تسهیل گستر به دلیل استمرار در بهتر شدن و میل وافر به تعالی، برند شاخص و برتر سرآمدی تعالی سازمانی سال 2012 ایران انتخاب شد.
تسهیل گستر همچنین به این دلیل که توانسته است به سمت شاخص های مورد نظر در سرآمدی سیستماتیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت کند، موفق به دریافت مدال الکترونیکی السیتکس شده است.
تسهیل گستر این موفقیت ارزشمند را مدیون تلاش های کارکنانش می داند و همزمانی این رویداد بزرگ را با آمدن یلدا به فال نیک گرفته و ضمن تبریک و شادباش یلدا، این موفقیت را به مشتریان همیشه همراه خود تقدیم می کند.
لازم به ذکر است که مرکز کیفیت های برتر، السیتکس از سال 2000 و برای اولین بار در ایران، خاورمیانه و آسیای میانه اقدام به طراحی مدل تعالی سازمانی و معرفی برگزیدگان سیر تعالی سازمانی بر پایه ی تئوری میل به تعالی می نماید که شرکت تسهیل گستر از سال 2006 تاکنون 4 بار موفق به اخذ رتبه ی برتر از این مرکز شده است.



مصاحبه روزنامه خوش خبر با شرکت تسهیل گستر در ارتباط با آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران -
خبر آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران به دست شرکت تسهیل گستر به قلم زیبای آقای سید هادی شاطر موسوی دبیر محترم تحریریه نشریه خوش خبر


پرستو سمبل شرکت تسهیل گستر شد -

سالها بود در این فکر بودیم که حیوان یا شیئی را به عنوان نماد تسهیل گستر انتخاب کنیم، پیشنهادهای بسیار زیادی دریافت شد تا نهایتا قرعه به نام پرستوی زیبای عاشق فهیم افتاد.

او نوید بهار می دهد و سمبل خبرهای خوش و رورزهای گرم و شاد زندگی است او نماد عشق است و محبت، تا به ما بگوید همواره حامل خبرهایی خوش برای مشتریانمان، کارکنانمان و همه مخاطبانی که با ما در ارتباط هستند باشیم و به تک تک آنها عشق بورزیم.

این پرنده سمبل فهم است و ایثار، تا خرد و اندیشه را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
پرستو محبوب است و مردم دوستش دارند و در دلها جا دارد تا به ما یادآور شود که رفتارهایمان را به گونه ای پیش ببریم که دلها را تسخیر کنیم.
او به جهت مسافرتهای طولانی مخزن تجربه است و دانایی و ما را مکلف می کند همچون او علم و تکنولوژی و دانایی را از آنسوی مزرها برای ایرانمان به ارمغان بیاوریم.
سالانه 17 هزار کیلومتر را می پیماید و جزو سریعترین پرندگان دنیاست و نمادی از خستگی ناپذیری است تا باز به گروه ما یادآور شود که برای کمک حداکثری به مشتریانمان همه سختیها را به جان خواهیم خرید و در رشد و پیشرفت پیشتاز خواهیم بود.

او بخشی از زندگی ما شد و تا زمانی که تسهیل گستر زنده است در خانواده ما و در کنار ما زندگی خواهد کرد و حامل بسیاری از پیامهای ما به شما خواهد بود، صدای او آرم صوتی ما خواهد بود و کاراکتر تسهیل گستر نیز از این پرنده ساخته خواهد شد، امیدواریم شما نیز همچون ما بتوانید با این پرنده سرتاسر زیبایی ارتباطی صمیمی برقرار کنید.



چهار سال از تولد کسب یار و هفت سال از آغاز عملیات تولید آن گذشت -

6 مهر 88 بود که اولین نسخه سیستم مدیریتی کسب یار منتشر شد، استقرار عملیات تفکر استاندارد کسب و کارهای موفق ملی و بین المللی در کسب و کارهای ایرانی و عملیاتی کردن علوم دانشگاهی در کسب و کارها ماموریتی بود که به عهده کسب یار تعریف شد. اکنون با گذشت 4 سال از این تولد، خوشحالیم به اطلاع برسانیم نسخه 4 سیستم مدیریتی کسب یار با تغییرات بزرگ در نرم افزار مدیریت اسناد و به همراه سند های جدید در راه است.

بسیار تلاش کردیم نسخه 4 کسب یار را همزمان با تولد 4 سالگی آن ارائه کنیم ولی به جهت حجم زیاد تغییرات در نظر گرفته شده به این امر موفق نشدیم. در چند هفته آینده منتظر نسخه جدید کسب یار باشید ...



استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را بدست آورد -

به نقل از شبکه تلویزیونی سهند صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی؛ "استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را کسب کرد."این خبر که در اخبار روز یکشنبه ساعت 7:30 و 11:00 و دوشنبه ساعت  10:00 مورخه21 /08/ 91 و 91/08/22 از صدا و سیما در تهیه گزارش از شرکت تسهیل گستر و فروشگاه اینترنتی اطلس ای مارکت و شرکت سازه های نوین از مشتریان شرکت تسهیل گستر و یک فروشگاه فرش دیگر و نیز رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت تهیه شده بود عنوان کرد که آذربایجان شرقی پس از تهران در رتبه دوم تجارت الکترونیکی قرار گرفته است.
امیدوارم تلاش های شرکت تسهیل گستر در سالهای اخیر شامل وب سایت های متنوع تجارت الکترونیکی ایجاد شده، برگزاری سیمنار های متعدد تجارت الکترونیکی، راه اندازی بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی شمالغرب کشور و کسب رتبه برتر تجارت الکترونیکی ایران طی 7 سال متوالی و اخذ 3 لوح تقدیر از وزیر محترم بازرگانی توانسته باشد نقشی هر چند کوچک در کسب این افتخار برای آذربایجان شرقی ایفا کند.