وب سایت انتخاباتی مهندس علیرضا غضنفری




باورها

  • PDF

باورهای هر فرد حاصل و زاییده نظام ارزشی وی می باشد، در این بخش اهم باور های خود را در جهت شناخت  بیشتر مخاطبین و بازدید کنندگان محترم نسبت به نظام  ارزشی خود ذکر می نمایم.


    معتقدم که نمایندگی و منتخب صنف بودن، امانتی است که توسط رای دهندگان  به نماینده منتخب سپرده می شود، حفظ این امانت با عمل به میثاق های مورد توافق محقق می گردد.
    باور دارم که صداقت و راستگویی ارزشمندترین ویژگی فردی است.
    باور دارم که گفته های هر فرد بایستی با اعمال او هم خوان باشد.
     باور دارم که صنعت کامپیوتر و فن آوری اطلاعات توان و ظرفیت این را دارد که با انجام شفاف سازی، بسیاری از فسادها را از بین ببرد، هزینه های جاری کشور را در حد قابل توجهی کاهش دهد، اقتصاد ایران را نجات دهد، فرهنگ و دانایی مردم را توسعه دهد و رفاه و آسایش را درجامعه حاکم کند.
    معتقدم که فعالان صنعت کامپیوتر و فن آوری اطلاعات به آنچه که مستحق آن هستند دست نیافته اند.
    سازمان باید به سمت عضو محوری حرکت کند و دغدغه های اعضا را بشنود و انتقادها را پاسخگو باشد و به سمت خواست عمومی اعضا قدم بردارد.
    اخلاق فقط برای زندگی تعریف نشده است. اخلاقی به نام اخلاق تجاری نیز هست که ما فعالان کسب و کار مکلف به رعایت آن هستیم. باور دارم با ابزارهای اطلاع رسانی سریع و شفاف که صنف ما بانی ان است حاکمیت مطلق در اختیار اخلاق خواهد بود.
    تعهد می دهم در دوره سوم فعالیت نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی با درک اهمیت، نقش و جایگاه سازمان، از تمامی امکانات موجود در راستای وظایف نمایندگی با رعایت اصل شفافیت، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، نقدپذیری، جامع نگری و عدم تبعیض بهره جویم.
    سازمان تشکلی است صنفی و از گردهم آمدن بخش خصوصی شکل گرفته است؛ تعهد می دهم همواره استقلال  سازمان را حفظ کنم و از ورود آن به هر نوع وابستگی پیشگیری کنم.
    متعهد می شوم که منافع گروهی و صنفی را به منافع فردی ترجیح دهم.
    قانون هم افزایی تاکید می کند که انسانها همدیگر را افزایش می دهند، براین اساس تعهد می دهم از توان و ظرفیت همه اعضای نظام صنفی در جهت اهداف و برنامه های سازمان  و در راستای تحقق خواست عمومی اعضای نظام بهره بگیرم.

سایت های تسهیل گستر

فیلم سمینار کسب یار

با مشاهده فیلم سمینار معارفه سیستم مدیریتی کسب یار در دانشگاه تهران، ضمن کسب شناخت بیشتر نسبت به اینجانب، با سیستمی آشنا می شوید که می تواند در رشد و موفقیت کسب و کارتان بسیار موثر و کاربردی باشد.
دانلود فیلم کسب یار

اولویت های اجرایی

شفاف سازی فضای مناقصات و مزایده های دولتی و برطرف نمودن فضای نابرابر برای حضور بخش خصوصی

همه موارد »

اطلاع رسانی شما

برای پیشنهاد دادن این سایت به دوست خود، لطفاً اطلاعات زیر را وارد کنید.

نام شما

ایمیل شما

ایمیل دوست شما  [-] [+]

پیام [+]

عضویت در خبر نامه



آخرین اخبار

تسهیل گستر با کسب عنوان سازمان برتر از مرکز کیفیت های برتر، به دهمین رتبه ی برتر ملی خود دست یافت -

شرکت تسهیل گستر دهمین رتبه ی برتر ملی خود را این بار از مرکز کیفیت های برتر السیتکس دریافت کرد.
براساس ارزیابی ماتریس سیر تعالی و اعلام نظر هیأت داوران و مشاوران مرکز کیفیت های برتر، شرکت تسهیل گستر به دلیل استمرار در بهتر شدن و میل وافر به تعالی، برند شاخص و برتر سرآمدی تعالی سازمانی سال 2012 ایران انتخاب شد.
تسهیل گستر همچنین به این دلیل که توانسته است به سمت شاخص های مورد نظر در سرآمدی سیستماتیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت کند، موفق به دریافت مدال الکترونیکی السیتکس شده است.
تسهیل گستر این موفقیت ارزشمند را مدیون تلاش های کارکنانش می داند و همزمانی این رویداد بزرگ را با آمدن یلدا به فال نیک گرفته و ضمن تبریک و شادباش یلدا، این موفقیت را به مشتریان همیشه همراه خود تقدیم می کند.
لازم به ذکر است که مرکز کیفیت های برتر، السیتکس از سال 2000 و برای اولین بار در ایران، خاورمیانه و آسیای میانه اقدام به طراحی مدل تعالی سازمانی و معرفی برگزیدگان سیر تعالی سازمانی بر پایه ی تئوری میل به تعالی می نماید که شرکت تسهیل گستر از سال 2006 تاکنون 4 بار موفق به اخذ رتبه ی برتر از این مرکز شده است.



مصاحبه روزنامه خوش خبر با شرکت تسهیل گستر در ارتباط با آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران -
خبر آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران به دست شرکت تسهیل گستر به قلم زیبای آقای سید هادی شاطر موسوی دبیر محترم تحریریه نشریه خوش خبر


پرستو سمبل شرکت تسهیل گستر شد -

سالها بود در این فکر بودیم که حیوان یا شیئی را به عنوان نماد تسهیل گستر انتخاب کنیم، پیشنهادهای بسیار زیادی دریافت شد تا نهایتا قرعه به نام پرستوی زیبای عاشق فهیم افتاد.

او نوید بهار می دهد و سمبل خبرهای خوش و رورزهای گرم و شاد زندگی است او نماد عشق است و محبت، تا به ما بگوید همواره حامل خبرهایی خوش برای مشتریانمان، کارکنانمان و همه مخاطبانی که با ما در ارتباط هستند باشیم و به تک تک آنها عشق بورزیم.

این پرنده سمبل فهم است و ایثار، تا خرد و اندیشه را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
پرستو محبوب است و مردم دوستش دارند و در دلها جا دارد تا به ما یادآور شود که رفتارهایمان را به گونه ای پیش ببریم که دلها را تسخیر کنیم.
او به جهت مسافرتهای طولانی مخزن تجربه است و دانایی و ما را مکلف می کند همچون او علم و تکنولوژی و دانایی را از آنسوی مزرها برای ایرانمان به ارمغان بیاوریم.
سالانه 17 هزار کیلومتر را می پیماید و جزو سریعترین پرندگان دنیاست و نمادی از خستگی ناپذیری است تا باز به گروه ما یادآور شود که برای کمک حداکثری به مشتریانمان همه سختیها را به جان خواهیم خرید و در رشد و پیشرفت پیشتاز خواهیم بود.

او بخشی از زندگی ما شد و تا زمانی که تسهیل گستر زنده است در خانواده ما و در کنار ما زندگی خواهد کرد و حامل بسیاری از پیامهای ما به شما خواهد بود، صدای او آرم صوتی ما خواهد بود و کاراکتر تسهیل گستر نیز از این پرنده ساخته خواهد شد، امیدواریم شما نیز همچون ما بتوانید با این پرنده سرتاسر زیبایی ارتباطی صمیمی برقرار کنید.



چهار سال از تولد کسب یار و هفت سال از آغاز عملیات تولید آن گذشت -

6 مهر 88 بود که اولین نسخه سیستم مدیریتی کسب یار منتشر شد، استقرار عملیات تفکر استاندارد کسب و کارهای موفق ملی و بین المللی در کسب و کارهای ایرانی و عملیاتی کردن علوم دانشگاهی در کسب و کارها ماموریتی بود که به عهده کسب یار تعریف شد. اکنون با گذشت 4 سال از این تولد، خوشحالیم به اطلاع برسانیم نسخه 4 سیستم مدیریتی کسب یار با تغییرات بزرگ در نرم افزار مدیریت اسناد و به همراه سند های جدید در راه است.

بسیار تلاش کردیم نسخه 4 کسب یار را همزمان با تولد 4 سالگی آن ارائه کنیم ولی به جهت حجم زیاد تغییرات در نظر گرفته شده به این امر موفق نشدیم. در چند هفته آینده منتظر نسخه جدید کسب یار باشید ...



استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را بدست آورد -

به نقل از شبکه تلویزیونی سهند صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی؛ "استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را کسب کرد."این خبر که در اخبار روز یکشنبه ساعت 7:30 و 11:00 و دوشنبه ساعت  10:00 مورخه21 /08/ 91 و 91/08/22 از صدا و سیما در تهیه گزارش از شرکت تسهیل گستر و فروشگاه اینترنتی اطلس ای مارکت و شرکت سازه های نوین از مشتریان شرکت تسهیل گستر و یک فروشگاه فرش دیگر و نیز رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت تهیه شده بود عنوان کرد که آذربایجان شرقی پس از تهران در رتبه دوم تجارت الکترونیکی قرار گرفته است.
امیدوارم تلاش های شرکت تسهیل گستر در سالهای اخیر شامل وب سایت های متنوع تجارت الکترونیکی ایجاد شده، برگزاری سیمنار های متعدد تجارت الکترونیکی، راه اندازی بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی شمالغرب کشور و کسب رتبه برتر تجارت الکترونیکی ایران طی 7 سال متوالی و اخذ 3 لوح تقدیر از وزیر محترم بازرگانی توانسته باشد نقشی هر چند کوچک در کسب این افتخار برای آذربایجان شرقی ایفا کند.