وب سایت انتخاباتی مهندس علیرضا غضنفری



مسیر فعلی : اولویت ها

اولویت ها

  • PDF

اولویت های  اجرایی و عملیاتی اینجانب در دوره تصدی گری هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی به شرح زیر می باشد:


   توجه برابر به نیاز و خواسته های فعالان صنفی در همه گرایش ها و زمینه ها اعم از سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، خدمات ارتباطی، آموزشی و پژوهشی، فروشگاه و شخصیت های حقیقی.
    ایجاد بستر اطلاع رسانی محصولات، خدمات و توانمندی های همه اعضای نظام صنفی به بازار هدف و کمک به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات به عنوان یک نیاز جدی اعضای نظام صنفی.
    برگزاری سمینار و همایش های تخصصی با مخاطب قرار دادن اعضای نظام صنفی به هدف افزایش دانش و مهارت ؛ با مخاطب قرار دادن عموم مردم به هدف فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی عمومی؛  و با مخاطب قرار دادن مسئولین و بازار هدف اعضا به جهت توسعه بازار.
    ایجاد وب سایت جامع تعاملی با قابلیت های مشارکت اعضا در اداره سازمان و بکار گرفتن امکانات متعدد نرم افزاري جهت  تحقق کلیه اهداف برنامه ریزی شده.
    تعامل و ایجاد ارتباط  با سازمان های دولتی و خصوصی و تشکل ها در جهت تحقق اهداف سازمان
    ارائه راه کار و حل مشکلات و موانع قانونی موجود در حوزه های مختلف مرتبط به فعالیتهای اعضای صنف
    ایجاد زمینه اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات
    توجه به حقوق و خواست مصرف کننده نهایی به عنوان بازار بزرگ و اصلی تامین کننده منابع مالی اعضای نظام و استقرار تعاملات برد-برد بین فعال صنفی و مصرف کننده نهایی
    پیگیری اخذ تسهیلات بانکی و تخفيف هاي مالیاتی، تامین اجتماعی و بیمه ای برای شرکت ها و فروشگاه های عضو نظام صنفی.
    اجرایی کردن قوانین حمایت از مالکیت معنوی
    تعامل با دانشگاه ها و مراکز آموزشی به هدف تربیت نیروهای تخصصی و کاربردی مورد نیاز فعالان صنف
    شفاف سازی فضای مناقصات و مزایده های دولتی و برطرف نمودن فضای نابرابر برای حضور بخش خصوصی
    تعریف و ترویج استانداردهای مختلف در حوزه محصولات و خدمات فن آوری اطلاعات و ارتباطات
    توسعه ارائه خدمات به اعضای نظام  صنفی رایانه ای استان آذربایجان شرقی
    پررنگ تر کردن حضور کم رنگ بانوان و شرکت های جوان و تازه کار و شرکتهای فعال در شهرستانها در حوزه های تصمیم گیری و اجرایی صنف.

 

سایت های تسهیل گستر

فیلم سمینار کسب یار

با مشاهده فیلم سمینار معارفه سیستم مدیریتی کسب یار در دانشگاه تهران، ضمن کسب شناخت بیشتر نسبت به اینجانب، با سیستمی آشنا می شوید که می تواند در رشد و موفقیت کسب و کارتان بسیار موثر و کاربردی باشد.
دانلود فیلم کسب یار

اولویت های اجرایی

ارائه راه کار و حل مشکلات و موانع قانونی موجود در حوزه های مختلف مرتبط به فعالیتهای اعضای صنف

همه موارد »

اطلاع رسانی شما

برای پیشنهاد دادن این سایت به دوست خود، لطفاً اطلاعات زیر را وارد کنید.

نام شما

ایمیل شما

ایمیل دوست شما  [-] [+]

پیام [+]

عضویت در خبر نامه



آخرین اخبار

تسهیل گستر با کسب عنوان سازمان برتر از مرکز کیفیت های برتر، به دهمین رتبه ی برتر ملی خود دست یافت -

شرکت تسهیل گستر دهمین رتبه ی برتر ملی خود را این بار از مرکز کیفیت های برتر السیتکس دریافت کرد.
براساس ارزیابی ماتریس سیر تعالی و اعلام نظر هیأت داوران و مشاوران مرکز کیفیت های برتر، شرکت تسهیل گستر به دلیل استمرار در بهتر شدن و میل وافر به تعالی، برند شاخص و برتر سرآمدی تعالی سازمانی سال 2012 ایران انتخاب شد.
تسهیل گستر همچنین به این دلیل که توانسته است به سمت شاخص های مورد نظر در سرآمدی سیستماتیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرکت کند، موفق به دریافت مدال الکترونیکی السیتکس شده است.
تسهیل گستر این موفقیت ارزشمند را مدیون تلاش های کارکنانش می داند و همزمانی این رویداد بزرگ را با آمدن یلدا به فال نیک گرفته و ضمن تبریک و شادباش یلدا، این موفقیت را به مشتریان همیشه همراه خود تقدیم می کند.
لازم به ذکر است که مرکز کیفیت های برتر، السیتکس از سال 2000 و برای اولین بار در ایران، خاورمیانه و آسیای میانه اقدام به طراحی مدل تعالی سازمانی و معرفی برگزیدگان سیر تعالی سازمانی بر پایه ی تئوری میل به تعالی می نماید که شرکت تسهیل گستر از سال 2006 تاکنون 4 بار موفق به اخذ رتبه ی برتر از این مرکز شده است.



مصاحبه روزنامه خوش خبر با شرکت تسهیل گستر در ارتباط با آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران -
خبر آغاز احداث بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی ایران به دست شرکت تسهیل گستر به قلم زیبای آقای سید هادی شاطر موسوی دبیر محترم تحریریه نشریه خوش خبر


پرستو سمبل شرکت تسهیل گستر شد -

سالها بود در این فکر بودیم که حیوان یا شیئی را به عنوان نماد تسهیل گستر انتخاب کنیم، پیشنهادهای بسیار زیادی دریافت شد تا نهایتا قرعه به نام پرستوی زیبای عاشق فهیم افتاد.

او نوید بهار می دهد و سمبل خبرهای خوش و رورزهای گرم و شاد زندگی است او نماد عشق است و محبت، تا به ما بگوید همواره حامل خبرهایی خوش برای مشتریانمان، کارکنانمان و همه مخاطبانی که با ما در ارتباط هستند باشیم و به تک تک آنها عشق بورزیم.

این پرنده سمبل فهم است و ایثار، تا خرد و اندیشه را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
پرستو محبوب است و مردم دوستش دارند و در دلها جا دارد تا به ما یادآور شود که رفتارهایمان را به گونه ای پیش ببریم که دلها را تسخیر کنیم.
او به جهت مسافرتهای طولانی مخزن تجربه است و دانایی و ما را مکلف می کند همچون او علم و تکنولوژی و دانایی را از آنسوی مزرها برای ایرانمان به ارمغان بیاوریم.
سالانه 17 هزار کیلومتر را می پیماید و جزو سریعترین پرندگان دنیاست و نمادی از خستگی ناپذیری است تا باز به گروه ما یادآور شود که برای کمک حداکثری به مشتریانمان همه سختیها را به جان خواهیم خرید و در رشد و پیشرفت پیشتاز خواهیم بود.

او بخشی از زندگی ما شد و تا زمانی که تسهیل گستر زنده است در خانواده ما و در کنار ما زندگی خواهد کرد و حامل بسیاری از پیامهای ما به شما خواهد بود، صدای او آرم صوتی ما خواهد بود و کاراکتر تسهیل گستر نیز از این پرنده ساخته خواهد شد، امیدواریم شما نیز همچون ما بتوانید با این پرنده سرتاسر زیبایی ارتباطی صمیمی برقرار کنید.



چهار سال از تولد کسب یار و هفت سال از آغاز عملیات تولید آن گذشت -

6 مهر 88 بود که اولین نسخه سیستم مدیریتی کسب یار منتشر شد، استقرار عملیات تفکر استاندارد کسب و کارهای موفق ملی و بین المللی در کسب و کارهای ایرانی و عملیاتی کردن علوم دانشگاهی در کسب و کارها ماموریتی بود که به عهده کسب یار تعریف شد. اکنون با گذشت 4 سال از این تولد، خوشحالیم به اطلاع برسانیم نسخه 4 سیستم مدیریتی کسب یار با تغییرات بزرگ در نرم افزار مدیریت اسناد و به همراه سند های جدید در راه است.

بسیار تلاش کردیم نسخه 4 کسب یار را همزمان با تولد 4 سالگی آن ارائه کنیم ولی به جهت حجم زیاد تغییرات در نظر گرفته شده به این امر موفق نشدیم. در چند هفته آینده منتظر نسخه جدید کسب یار باشید ...



استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را بدست آورد -

به نقل از شبکه تلویزیونی سهند صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی؛ "استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را کسب کرد."این خبر که در اخبار روز یکشنبه ساعت 7:30 و 11:00 و دوشنبه ساعت  10:00 مورخه21 /08/ 91 و 91/08/22 از صدا و سیما در تهیه گزارش از شرکت تسهیل گستر و فروشگاه اینترنتی اطلس ای مارکت و شرکت سازه های نوین از مشتریان شرکت تسهیل گستر و یک فروشگاه فرش دیگر و نیز رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت تهیه شده بود عنوان کرد که آذربایجان شرقی پس از تهران در رتبه دوم تجارت الکترونیکی قرار گرفته است.
امیدوارم تلاش های شرکت تسهیل گستر در سالهای اخیر شامل وب سایت های متنوع تجارت الکترونیکی ایجاد شده، برگزاری سیمنار های متعدد تجارت الکترونیکی، راه اندازی بزرگترین مرکز تجارت الکترونیکی شمالغرب کشور و کسب رتبه برتر تجارت الکترونیکی ایران طی 7 سال متوالی و اخذ 3 لوح تقدیر از وزیر محترم بازرگانی توانسته باشد نقشی هر چند کوچک در کسب این افتخار برای آذربایجان شرقی ایفا کند.